اخبار کالاف دیوتی

Call of Duty: Warzone تغییر بزرگی در سلامت بازیکنان ایجاد می‌کند!

Call of Duty: Warzone

آخرین فصل محتوای Call of Duty: Warzone مبارزه را به‌طور گسترده‌ای تغییر می‌دهد: تغییر آمار سلامت بازیکنان. فصل 4 DLC برای Call of Duty: Warzone پخش شده و به طور قابل توجهی نحوه عملکرد نوارهای سلامت را تغییر می‌دهد. به نظر می‌رسد تغییرات ایجاد شده فقط به نام Warzone 2.0 محدود نمی‌شوند.

Call of Duty: Warzone که سومین حمله فرنچایز به ژانر بتل رویال است، یک بازی همراه Call of Duty: Modern Warfare 2 محسوب می‌شود که می‌توان آن را به‌صورت مستقل خریداری کرد. معمولا به‌روزرسانی‌ها به صورت همزمان بین هر دو بازی انجام می‌شود. این بازی به‌طور کلی استقبال خوبی دریافت کرده است، اما نرخ حفظ بازیکن به‌طور قابل توجهی پایین است، با این حال به نظر نمی‌رسد که این موضوع مانع ادامه فعالیت Activision برای انتشار محتوای جدید شود. آخرین محتوای آن فصل 4 است که به تازگی منتشر شده است.

Call of Duty: Warzoneجزئیات کامل به‌روزرسانی در سایت رسمی Call of Duty منتشر شد. علاوه بر انبوهی از سلاح‌های جدید، بهبودهای پایدار، اپراتورها و نقشه جدید Vondel، جذاب‌ترین تغییر گیم‌پلی این بازی شامل نوار سلامتی بازیکن می‌شود. سلامت پایه از 100 به 150 اسب بخار افزایش یافته، در حالی که حداکثر آستانه ارتقا در حال حاضر با استفاده از قطعات زرهی به 300 رسیده است. تاخیر regen هم از پنج به هفت ثانیه افزایش یافته است. همه این تغییرات منجر به این می‌شود که دشمنان به‌طور کلی زمان بیشتری برای کشتن بازیکنان نیاز داشته باشند.

جدیدترین اخبار روز کالاف دیوتی

به‌طورکلی، بازی Call of Duty: Warzone نسبت به نسخه قبلی خود از نرخ حفظ بازیکنان کمی برخوردار است، و با چنین تغییر شدیدی در گیم پلی، مشخص نیست که این موضوع چه تاثیری بر روی پایه بازیکنان خواهد گذاشت. باید جالب باشد که ببینیم این تغییرات در سیستم متا در درازمدت چه تاثیری می‌گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *