اخبار کالاف دیوتی

حذف یک استریمر دیگر در Call of duty توسط Activiosion!

استریمر

TimTheTatman، یک استریمر برجسته Call of Duty است که جهت حمایت از دوست خود Nickmercs برای حذف پوسته‌اش در این بازی درخواست داد. دوست او در هفته گذشته اظهار نظرهای همجنسگرایانه‌ای داشته که منجر به حذف شدن پوستش از این بازی شد، تیم این کار را برای نشان دادن حمایت خود از کسی که خودش دوست دیرینه‌ می‌نامند، انجام داد.

سخنگوی Activision در ایمیلی به The Verge نوشت: «به درخواست تیم، ما بسته اپراتور TimTheTatman را از Modern Warfare II و فروشگاه Warzone حذف کردیم. تیم پیرو درخواست خود و درنهایت حذف پوسته‌اش از بازی، توییتی منتشر کرد مبنی بر آنکه پس از آن اتفاق، از بودن در داخل بازی احساس گناه می‌کرد!

تیم چنین توییتی منتشر کرده است: “برای حمایت از دوستم، لطفا بسته TimTheTatman را حذف کنید.”

یکی دیگر از استریمرهای FPS، دکتر Disrespect، همدلی خود را با Nickmercs با حذف Call of Duty در استریم اخیر خود اعلام کرد. تمام این اتفاقات پس از زمانی اتفاق افتاد که Nickmercs نظر خود را بیان کرد. اکتیویژن با این اعتقاد که هر چیزی که به LGBTQ+ مرتبط باشد برای کودکان مضر است و باید از آنها دور بماند، پوسته او را از بازی حذف کرد. پس از حذف پوسته نیکمرز، او برای اظهار نظرات خود عذرخواهی کرد و برخی از حامیان او نظراتی را در رسانه‌های اجتماعی با اشاره به افراد LGBTQ+ ارائه دادند. پس از وقوع این اتفاقات، این احتمال وجود دارد که Activision در آینده از ساخت پوسته‌های مبتنی بر افراد واقعی صرف نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *