ترفندهای کالاف دیوتی

ترفند آزاد کردن کمو دایموند کالاف دیوتی موبایل

کردن کمو دایموند کالافدیوتی موبایل

بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین آثار روی پلتفرم موبایل به حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد. افراد در هر سن و سالی در این اثر چند نفره و آنلاین وقت می‌گذرانند و اوقات خوشی را سپری می‌کنند.

در این بازی تفنگ های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای اسکین های متنوعی هستند. برای بدست آوردن این اسکین ها شما یا باید آن ها را برنده شوید یا باید آن ها را توسط انجام دادن ماموریت هایی بدست آورید.

این ماموریت ها ممکن است اندکی سخت باشند و انجام دادن آن ها طول بکشد اما معمولا ارزش وقتی که برای آن ها میگذارید را دارا هستند و همچنین به شما در قوی تر شدن در بازی کمک میکنند. راه دیگر به دست آوردن این اسکین ها خریدن آن ها است که شما میتوانید توسط سی پی آن ها را خریداری کنید و از بازی لذت ببرید.

یادتان باشد که در بازی کالاف دیوتی موبایل اسکین های مختلف تاثیری در روند بازی ندارد و تنها جلوه و ظاهر تفنگ های مختلف را عوض میکنند.

در این ویدیو شما میتوانید ترفند آزاد کردن کمو دایموند کالاف دیوتی به طور کامل آموزش ببینید. در ادامه با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما و کاربران کالاف دیوتی درباره ترفند آزاد کردن کمو دایموند کالاف دیوتی موبایل به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *