سخت افزار مناسب کالاف

بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی

گیم پد برای بازی کالافدیوتی موبایل

اگر گیمر حرفه‌ای نباشید، شاید با شنيدن عبارت بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی، تعجب کنید. این به این دلیل است که بسیاری از افراد، بازی‌های موبایلی را به عنوان بازی‌های لمسی می‌شناسند. اما، با ورود بازی‌هایی مانند فورتنایت، پابجی و کالاف دیوتی، دنیای بازی‌های موبایلی متحول و وارد فاز جدیدی شد.

 

در حال حاضر بسیاری از گیمرها با تشکیل گروه‌های خاص خود به انجام بازی می‌پردازند. از آن‌جایی که این بازی‌ها، نسخه‌های کنسولی جذابی دارند، بازیکنان ترجيح می‌دهند تجربه‌ای نزدیک به آن را تجربه نمایند. در نتیجه، سازندگان به فکر ساخت دسته‌های مناسب برای چنین بازی‌هایی بر روی موبایل افتادند.

امروزه، دسته‌های متعددی در بازار برای بازی‌های مختلف موبایلی مانند کالاف دیوتی وجود دارد.این دسته‌ها برای گوشی‌های اندروید و آیفون مناسب است، اما نمونه‌های بی کیفیت نیز به وفور در بازار یافت می‌شود. از این رو ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

چرا نیازمند بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی هستیم؟

همان‌طور که به آن اشاره شد، با فراگیر شدن بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی، پابجی و…، گیمرها به تجربه بازی موبایلی به وسیله دسته بازی، نیاز پیدا کردند. بازی مانند کالاف دیوتی، یک بازی FPS، یا شوتر اول شخص محسوب می‌شود. در چنین بازی‌هایی، سرعت عمل و دقت نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.بنابراین، یک دسته بازی باکیفیت می‌تواند این امور را به خوبی ایفا نماید.

مسئله‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد آن است که، به طور کلی بازی بر روی صفحات نسبتا کوچک گوشی، تقریبا سخت است. اما استفاده از یک کنترلر مانند دسته بازی، دید کامل‌تری برای شما ایجاد کرده و باعث می شود عکس‌العمل‌های به جا و مناسبی داشته باشید.

بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی

نمونه‌های مختلف بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی

در حال حاضر، انواع مختلفی از دسته‌های بازی در بازار وجود دارند. هر کدام از این دسته‌ها، برای یک یا چند نوع بازی طراحی شده‌اند. همچنین هر یک از این دسته‌ها، هزینه، نوع اتصال، میزان نگهداری شارژ و مواد اولیه ساخت مختلفی دارند. در نتیجه، شما باید قبل از انتخاب گزینه مورد نظر و خرید آن، به تمامی این مسائل، بودجه خود و راحتی در هنگام در دست گرفتن دسته، توجه خاصی داشته باشید. در ادامه، به معرفی انواع این نمونه‌های دسته بازی کالاف دیوتی می‌پردازیم.

دسته بازی بلوتوثی

دسته بازی بلوتوثی را می‌توان یکی از بهترین و باکیفیت ترین دسته‌های بازی به حساب آورد. این دسته‌ها شارژی و مجهز به یک استند هستند. برای انجام بازی گوشی را بر روی استند قرار می‌دهیم و به وسيله دکمه‌های قرار گرفته بر روی دسته، به بازی مشغول می‌شویم. از نکات مثبت این دسته می‌توان به اتصال به گوشی بدون نیاز به کابل اشاره کرد. همچنین دسته بلوتوثی به دلیل دارا بودن انواع کليدهای مختلف، برای بازی‌های شوتر از انواع دیگر نیز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید از فاکتورهای منفی این دسته، بتوان به قیمت بالا و نداشتن صرفه اقتصادی آن اشاره کرد.

دسته‌ بازی استند دار

از دیگر دسته‌های پر طرفدار بازی می‌توان به دسته‌های استند دار اشاره کرد. این دسته مانند دسته بلوتوثی بر روی یک استند قرار می‌گیرد. تفاوت عمده این دسته با نوع بلوتوثی آن، عدم هر گونه اتصال در آن است. این دسته به صورت مکانیکی عمل می‌کند و با قرار دادن یک پد سیلیکونی بر روی صفحه، می‌توان تریگرها را فشار داد. نکته مورد توجه در مورد دسته‌های استند دار آن است که برخی از آن‌ها، ۴ عدد تریگر دارند. چنین ویژگی باعث سرعت بالا و ارتقای سطح بازی خواهد شد.

دسته بازی فن دار

این دسته بازی نیز مانند دسته استند دار، بر روی یک استند قرار می‌گیرد. تفاوتی که در این میان هست، وجود یک یا دو فن خنک کننده در قسمت نگهدارنده گوشی است. علت وجود این فن‌ها به این دلیل است که، کالاف دیوتی یک بازی سنگین محسوب می‌شود. در نتیجه، مدتی پس از انجام بازی، گوشی داغ می‌شود. این امر پيامدهای منفی مانند ضعف باتری گوشی وکندی آن را در پی خواهد داشت. دسته استند دار از این قضیه جلوگیری می‌کند و برای افرادی که ساعت‌های متمادی مشغول بازی هستند، کاملا مناسب است. این دسته‌ها شارژی هستند و برخی از آن‌ها قابلیت پاوربانک را نیز دارند.

دسته بازی انگشتی

از میان بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی، می‌توان به دسته انگشتی اشاره کرد. طراحی این دسته، نسبتا کوچک بوده و قیمت خوبی نیز دارد. در نتیجه در میان گیمرها بسیار محبوب است.دسته انگشتی، بدون نیاز به باتری و هرگونه اتصال سیمی کار می‌کند. شیوه کار آن مکانیکی بوده و با استفاده از یک نگهدارنده گیره‌ای، پدسیلیکونی روی آن قرار می‌گیرد و تریگرها فعال می‌شوند.

دسته بازی لیزری

بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی

از جديدترين نوع دسته بازی، می‌توان به دسته لیزری اشاره کرد. دسته لیزری از لحاظ ژانری شباهت زیادی به دسته انگشتی دارد. تفاوت آن با دسته انگشتی آن است که، کارایی آن بسیار بیشتر از دسته بازی انگشتی است. در این دسته، با فشار دادن ترگیر، دستورها به صورت مغناطیسی وارد گوشی می‌شوند. بنابراین با کليک به صورت پیاپی، امکان اعمال بازی وجود دارد. این دسته‌ها مدل و برندهای مختلفی داشته و در مقایسه با دسته‌های مکانیکی، باید هزینه بیشتری برای خرید پرداخت کنید.

همچنین بخوانید:۲۵ مپ معروف در بازی کالاف دیوتی موبایل

معرفی چند مورد از بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی

دسته بازی Razer Kishi

بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی

در ابتدای لیست بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی، بهتر است دسته Razer Kishi را قرار دهیم. شرکت Razer، یکی از بهترین برندهای فعال در زمینه طراحی و تولید وسایل و تجهیزات گیمینگ است. این دسته بازی، برای گوشی‌های اندروید و آیفون کاملا مناسب است. این دسته می‌تواند موبایل شما را به یک نینتندو سوییچ تبدیل کند.دسته Razer Kishi، با بلوتوث قابل اتصال به هر نوع گوشی هوشمندی است.

کنترلرها بر روی این دسته در قسمت راست و چپ گوشی واقع می‌شوند، هم به پورت USB-C و هم پورت لایتینگ متصل می‌شوند. Razer Kishi کیفیت بسیار بالایی داشته و چیزی شبیه کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن است. پورت UEB این دسته، باعث می‌شود شما بتوانید در زمان بازی گوشی خود را نیز شارژ کنید. این دسته کوچک جیبی، به راحتی می‌تواند کیفیت بازی شما را افزایش دهد.

دسته بازی Rotor Rito Wiered Game Controller

بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی

اگر به دنبال یک دسته بازی شبیه به کنسول هستید، Rotor Rito انتخاب بسیار هوشمندا‌نه‌ای خواهد بود. این دسته، از طریق سیم به گوشی متصل می‌شود و از هر دو نوع سیستم عامل اندروید و آیفون پشتیبانی می‌کند.دسته Rotor Rito ، هم پورت USB-C دارد و در این زمینه بسیار شبیه Razer Kishi است.

این کنترلر، عملکرد بسیار سریعی دارد و به همین دلیل تجربه خوبی را برای گیمرها رقم میزند. این دسته مصرف زیادی در باتری گوشی دارد و از این رو حتما به یک پاوربانک احتیاج پیدا می‌کنید. اگر چه دسته بازی Rotor Rito، طراحی جذاب و چشم‌گیری ندارد، اما همچنان در لیست بهترین دسته بازی برای موبایل برای کالاف دیوتی قرار می‌گیرد.

دسته بازی Nacon MG-X

بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی

این دسته بازی نیز شبیه کنسول نینتندو سوییچ ساخته شده است، اگرچه لایسنس رسمی ایکس باکس را دریافت کرده است. چیدمان دکمه‌های ایکس باکس بر روی این دسته خودنمایی می‌کند و حتی حالت قرار گرفتن آن‌ها نیز شبیه دسته ایکس باکس است. عملکرد باتری این کنترلر، بسیار شایان توجه است. شما با هر بار شارژ این دستگاه، می‌توانید به مدت ۲۰ ساعت از آن استفاده کنید.

امکان اتصال کابل USB-C نیز در این دسته برقرار است و می‌توانید گوشی خود را نیز شارژ کنید. هر چند این کنترلر، از بسیاری از انواع گوشی‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند، اما گوشی‌های آیفون را در برنمی‌گیرد. دسته بازی Nacon MG-X، از بلوتوث ۴.۲ استفاده می‌کند. در نتیجه سرعت انتقال اطلاعات مقداری کم می‌شود. این محصول، آنقدرها کوچک نبوده و در جیب جا نمی‌گیرد. دسته محکم و غیر قابل لیز خوردن آن، از نقاط قوت این کنترلر به حساب می‌آید.

دسته بازی Backbone One

بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی

اگر گوشی موبایل آیفون دارید، این دسته را می‌توان بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی دانست. برخلاف کنترلر قبلی، این دسته، از گوشی‌های اندروید پشتیبانی نمی‌کند. این دسته بازی دارای آنالوگ استیک، دکمه Pause و آپشن و در پشت، دارای بامپر است.این دسته شامل جک هدفون برای اتصال به هدفون سیمی و همچنین دکمه‌ای برای اسکرین شات می باشد.

در طول بازی نیز می‌توان از طریق میکروفون هدفون، با سایر هم تیمی‌ها ارتباط برقرار کرد. این کنترلر با کیفیت، بر روی صفحه خود یک دکمه نارنجی رنگ بزرگ دارد. شما از طریق این دکمه می‌توانید وارد اپلیکیشن مخصوص شده و بدون نیاز به منو، وارد بازی‌های محبوب خود شوید.

از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن، می‌توان به برقراری ارتباط با سایر دوستان و هم تیمی‌های استفاده کننده از این نوع دسته، اشاره کرد. این کنترلر با کیفیت، سازگاری فوق‌العاده‌ای با سرویس‌های بازی ابری مانند ایکس باکس کلود گیمینگ دارد. با در اختیار داشتن این دسته بازی، بدون شک شما به یکی از بهترین کنترلرهای بازی موبایلی دسترسی دارید.

دسته بازی TSCO TG 155W

بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی

یکی از بهترین دسته بازی‌های بلوتوثی موبایل برای کالاف دیوتی، دسته TSCO TG 155W است. این دسته، یک استند نگهدارنده با قابلیت پشتیبانی از گوشی‌های حداکثر ۱۷ سانتی‌متری را خواهد داشت. به علاوه، ۱۵ عدد کلید، ۲ جوی استیک نیز بر روی دسته تعبیه شده است. تریگرهای این دسته، با یک طراحی نرم و عالی می‌توانند امکان عکس‌العمل مناسب را فراهم آورند. این کنترلر، گوشی‌های اندورید و ios را پشتیبانی می‌کند و قابلیت تامین شارژ بالایی را نیز دارد.

دسته بازی Hoco GM 2

بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی

یکی از بهترین برندهای ساخت تجهیزات گیمینگ، برند هوکو است. از دلایل محبوبیت بالای این کنترلر، می‌توان به قیمت اقتصادی آن اشاره کرد. هوکو،دسته‎ های استاندارد است که تعداد بالایی از گوشی‌های هوشمند را پشتیبانی می‌کند. در این دسته، تریگر در قسمت زیرین قرار گرفته و به صورت مکانیکی و بدون نیاز به شارژ، اطلاعات را منتقل می‌نماید. در قسمت پشت دسته، فضایی خالی برای نصب فن خنک کننده قرار گرفته است. هوکو از هر دو نوع گوشی آیفون و اندروید پشتیبانی می‌نماید.

جمع‌بندی
امروزه و با پیشرفت صنعت ساخت موبایل، بازی‌های موبایلی نیز توسعه قابل توجهی یافته‌اند. تجربه برخی از بازی‌ها مانند کالاف دیوتی، باعث شده است تا گیمرها برای بالا بردن سرعت و دقت، نیازمند استفاده از دسته بازی موبایل مناسب برای کالاف دیوتی باشند. در حال حاضر، دسته بازی‌های موبایلی متنوعی از جمله دسته فن دار، انگشتی، بلوتوث دار، استند دار و لیزری در بازار وجود دارند. ما در این مقاله سعی کردیم تا، با معرفی بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی، شما را از سردرگمی در هنگام انتخاب و خرید رها کنیم. امیدواریم با این معرفی بتوانید باکیفیت ترین دسته بازی را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *